reklama

Sladká nevedomosť!

A ja som si do dnešného dňa myslela, že poslanci poberajú svoj plat za zodpovednú a vyčerpávajúcu prácu. Tak nás o tom pri každej príležitosti aspoň presviedčajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Po dnešnom zhliadnutí večerných správ však musím svoje presvedčenie pravdepodobne prehodnotiť, pretože na otázku novinára, ako sa dnes cítil prvýkrát po rokoch v poslaneckej lavici a na výbore, odpovedal pán Kaliňák, že dobre, pretože môže len tak rozprávať a bez zodpovednosti.

Tak teraz neviem, či sa len z radosti z toľkého ničnerobenia preriekol, alebo pod tlakom udalostí posledných dní prezradil jedno veľké tajomstvo parlamentu.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 387x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu