reklama

Nežné krutosti: Čo všetko o vás vie pani učiteľka?

Ajajaááj. Veľa, veľa. Mnohí by sa čudovali, čo všetko ich deti narozprávajú tým, ktorí s nimi strávia oveľa viac času, ako vlastní rodičia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Deti sú ako malé hracie skrinky. Ak sú zavreté v kúte izby, nič. Ak im dáte možnosť, vyhrávajú celé hodiny. Pesničky, z ktorých mrazí i pesničky, ktoré vyvolávajú úsmev na tvári. A čím sú hracie skrinky mladšie, tým je ich repertoár pestrejší.

Teta Věrka, chcete vedieť, aký mám majetok?

A ty máš majetok?

Mám pozemok. Ale sú s ním len samé problémy. Viete, ja som jedináčik a budem dediť. Lenže, tato má brata a musí ho vyplatiť. A kde my zoberieme toľko peňazí, to teda neviem!

Alebo:

Teta Vierka, ste na facebooku?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie som, prečo?

Ani ja nie som, ale chodím tam. Na mamin. Musím.

Musíš? A prečo?

Kontrolujem mamu, aby nepodvádzala tata!

A tak sa postupne vychovávatelia vašich detí dozvedajú, koľko zarábate, že neznášate susedov, aký máte názor na Fica, kde máte schované peniaze, prečo vám vaša firma krachuje, čo ste kde schovali alebo naopak, koľko ste toho našli. Navyše, informácie, ktorým deti nerozumejú, si vysvetlia po svojom a šíria ich upravené a patrične prifarbené.

A čo ochrana osobných údajov?

Nuž, na toto sú európska legislatíva i celé GDPR naozaj krátke ...

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 390x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu