reklama

Naše kopce nie sú hokejky,

kričí pán Hrnko a má pravdu. Kopce sú kopce a majú vyzerať ako kopce. Ako má z obrázku na hokejových dresoch bežný človek rozpoznať, že ide o kopce? Ak by si kopec predstavoval každý inak, ako by to v tom štáte vyzeralo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pán poslanec Hrnko, ako predvoj SNS, opäť nespí.

Sťa odborník na slovenské vrchy sa zoči-voči postavil przniteľom slovenských štátnych znakov a hokejistom nastavil tvrdé nekompromisné hranice: buď hokejky alebo 7 miliónov.

Pán Hrnko zaútočil tak rýchlo, že dezorientoval nielen koaličných kolegov (prekvapený predseda vlády Pellegrini sa dokonca priznal, že obrázok s hokejkami u neho nevyvolal nejaké negatívne emócie), ale i svojich najbližších v strane. Tí sa však veľmi rýchlo spamätali, podržali straníckeho kolegu v jeho národnom podvedomí a k riešeniu tohto zásadného problému dnešných dní sa postavili (ako jeden muž) čelom. Ministerstvo školstva sľúbilo zostavenie odbornej komisie na kopce. Koľko bude mať členov a kto sa nimi stane, sa ešte nevie, ale ak to bude mať pod palcom pán poslanec Hrnko, verím, že len tí najlepší z najlepších: možno niekto zo štátnych lesov a možno i z TANAPu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prísnosť a poriadok musí byť, inak by tu z toho bol o chvíľu holubník.

Nuž, ale hanba nehanba, musím sa priznať i ja.

Pod vplyvom týchto nešťastných udalostí sa priznávam, že i ja som sa pravdepodobne dopustila prznenia tohto symbolu. Deti mi pri kreslení štátneho znaku povedali, že im kopce pod dvojkrížom pripadajú trochu smutné a spýtali sa, či tam môžu dokresliť kvetinky.

Sorry, Pán Hrnko, ale ja som im to dovolila.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  949
  •  | 
  • Páči sa:  14 699x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu