reklama

Poukazy, my love.

Keď som sa dnes dozvedela o novom poukaze pána Danka, teraz športovom, moje srdce zaplakalo. Ďalší bonus zo záhradky predsedu SNS, ktorým, ako zamestnávateľ, môžem, ale zároveň nemôžem svojim zamestnancom prilepšiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bráni mi v tom celkom drobná maličkosť. Rozpočet.Tak, ako na veľkorysé rekreačné poukazy, tak ani na poukazy určené na šport proste nemáme. Ešteže sme zamestnanci druhej kategórie (ako nazývam zamestnancov, ktorí pracujú vo firmách s menej ako 50 zamestnancami) a nedostali sme to od kapitána Danka ako bojový apel. Zatiaľ ešte môžem zamestnancom vysvetliť, že výplody pána predsedu sú v teoretickej rovine síce krásnou víziou, ale v praxi len prázdnou slamou, z ktorej si pán Danko spletá schody do jeho vysnívaného politického edenu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale čo narobíme, poukazy sa stali pravdepodobne predsedovým fetišom, a tak môžeme očakávať ďalšie imaginárne prírastky do jeho zbierky. (A v jeho prípade sa fantázii naozaj medze nekladú). Ak by som sa mohla prihovoriť, navrhujem napr. sexuálny poukaz na zvýšenie pôrodnosti, ktorý by mohol tiež fungovať na báze „dežanérov“. Popri rekreačných a športových poukazoch sa to v peňaženke zamestnávateľa už nejako stratí.

Čo vy na to, pán Danko?

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  949
  •  | 
  • Páči sa:  14 711x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu