reklama

Observačný priestor, alebo o tom, že i ja som bola VIP klient.

V Levickej nemocnici nechali po náročnej operácii ležať na chodbe pacientku dva dni. Škandál? Ale vôbec nie. Bola vraj VIP klientkou, ktorá mala privilégium ležať v observačnom priestore.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Priznám sa, i ja mám podobnú skúsenosť.

Po ťažkom pôrode som skončila na dlhé hodiny na chodbe pôrodnícko-gynekologického oddelenia. Dôvod bol veľmi jednoduchý. Na izbách nebolo miesto. Teda ... na izbách pre obyčajných ľudí nebolo miesto. Miesto bolo iba na tzv. rooming - in, čo bola v tých rokoch (prelom 80-90tych) izba len pre vyvolených, známych a známych známych. A ja? Svojim pôvodom, zázemím, či iným zastrešením som nijak nevynikala a teda, nebola som HODNÁ prázdneho roomingu.

A čo si z toho pamätám?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola som vystrašená, ubolená a bola mi obrovská zima. K môjmu stavu neprispeli ani názory a rozhovory viac či menej empatických sestričiek, ktoré medzi sebou rozoberali moju neutešenú situáciu a čakali na pokyn vyššej moci, či ma majú viac prikryť, alebo niekam odviezť.

Keby som len trochu vedela, že na chodbe ležím privilegovane, že ležím v práve vytvorenom observačnom priestore, aby som mohla byť zblízka pozorovaná, hneď by som to lepšie znášala.

Nuž, pomenovať veci pravým menom má niekedy väčší význam, ako sme si mysleli.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  957
  •  | 
  • Páči sa:  15 247x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu