reklama

Toľko šťastia ... a to je ešte len streda.

Hneď po radostnej správe, že si p. Fico už zasa vraj nevolal v r. 2012 s Vadalom, mi prebliklo v prehľade správ upozornenie, že Slovensko je 38. najšťastnejšou krajinou sveta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hneď za Bahrajnom a tesne pred ostrovmi Trinidad a Tobago.

Ako to v tom Gallupovom inštitúte mohli tak rýchlo zistiť?

Ja už som síce od pondelka, kedy sme sa dozvedeli, že s Višňovým môžeme rátať cca už o 10 rokov, mala tušenie, že toto bude výnimočný týždeň, ale až tak? Utorok – ďalšia pecka: už je utorok a kandidát na prezidenta Šefčovič ešte nezaútočil na kandidátku Čaputovú. No a streda ... Fico nevolal.

Ja už fakt neviem, čo môžeme očakávať od štvrtka...

Možno sa ukáže, že páni Fico a Kiska sú najlepší kamaráti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno sa dozvieme, že pán Danko ide do Bieleho domu na čaj o piatej.

A preto ... Tešme sa Slováci!

Podľa aktuálneho indexu svetového šťastia sme šťastní a hotovo.

Tak nerýpte a aspoň trochu to dodržujte...

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  949
  •  | 
  • Páči sa:  14 710x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu