reklama

Nový opaľovací krém Človek človeku

Zaujal ma odkaz na opaľovací krém pod názvom Človek človeku z kozmetickej dielne SNS. Čo sa kozmetiky týka, som večnou experimentátorkou a rada by som vyskúšala tento hit leta, no s kozmetickou firmou SNS nemám skúsenosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Predsa len, mám už trošku zrelšiu pleť, ktorá vyžaduje citlivú opateru, a tak overenie kvality je asi na mieste. Nerada by som prišla k nejakej pliage.

Dôveru vo mne nevyvoláva ani slogan, ktorým strana SNS krém uvádza na svojej facebookovej stránke. Vraj Leto je plné zábavy a hier. Čo si pod označením zábava a hry v spojitosti s opaľovacím krémom predstavujú? Že by zloženie krému skrývalo nejaké prekvapenie, ktoré po aplikácii vyvolá u ostatných veselie? 

Nie je mi celkom jasný ani údaj na etikete v tomto znení: Chránime Vás – 8,6% - Vaša SNS. Z bežného opaľovacieho krému by som usudzovala, že ide pravdepodobne o UV faktor, ale pri tomto produkte si nie som celkom istá. Je to naozaj čudná hodnota UV faktora? Alebo ide o vysnívané percenta očakávaného úspechu vo voľbách? Alebo, ak sa natrieme,strana nám zaručuje, že nás ochráni pred niečím z 8,6 %? A ak, tak pred čím?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa teda medzi čitateľmi nájde niekto, kto mi podá relevantné informácie o tomto produkte, budem mu veľmi povďačná. Rada podporujem začínajúce firmy.

A medzi nami ...

... je chvályhodné, že SNS myslí i na zadné kolieska, že ráta i s tým, že sa do parlamentu nedostane a hľadá si svoje miesto na trhu práce.

Držím palce.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  949
  •  | 
  • Páči sa:  14 710x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu