reklama

Čo hodnotné si mám kúpiť na seba?

Mám taký zvyk, že ak sa nám v školstve zvyšujú platy, kúpim si z prvej zvýšenej výplaty (teda z tej navýšenej čiastky)niečo „hodnotného“ na seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Ale neľakajte sa.

Viem, že ak by som sa obliekala len podľa tohto vzorca, budila by som svojou výbavou pravdepodobne pohoršenie, takže tieto nákupy sú skôr malým symbolom prilepšenia si, ako bežným dopĺňaním garderóby.

I avizované septembrové zvyšovanie platu vo mne vyvolalo nádej, že si trošku vynovím šatník či topánkovník. Tlačové konferencie SNS s radostnými výkrikmi lídrov strany, takmer blahorečenie ministerky školstva i optimistické správy z médií dávali občanom na známosť, že sa v školstve chystá opäť akt pozdvihnutia sebavedomia a autority učiteľskej obce. A tak, tešiac sa na tento zvrat, už vopred som si spravila prieskum trhu po miestnych obchodoch s tovarom, ktorý pripadal v úvahu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes som dostala platový dekrét a priznám sa, že som na vážkach, do čoho tých 7,50 eur investujem. Do obuvi je v tomto prípade zbytočné ísť, ak sa rozhodnem nakupovať v miestnom butiku, tak mi možno vyjde na nátelník, ale ak by som zašla do čínskeho obchodu alebo do miestneho second handu, tak by som si mohla dovoliť napr. i sukňu alebo tenšie sako.

Nuž, naozaj sa neviem rozhodnúť, čo by bolo najvhodnejšie ako symbol nadobudnutej vážnosti a zbohatnutia pedagóga s 30 ročnou praxou.

Poradíte?

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  949
  •  | 
  • Páči sa:  14 711x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu