reklama

Zavolajte si ...

povedala sestrička, keď som odchádzala z endokrinológie a pýtala som sa na výsledky vyšetrenia. A tak som volala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Volala som ráno, volala som na obed, volala som poobede. Volala som týždeň v rôznych časových intervaloch niekoľkokrát za deň. A nič. Tú, tú, tú na druhom konci linky mi dávalo na známosť, že sa buď v ambulancii nepracuje, alebo je personál tak zaneprázdnený, že nemôžu telefón zdvihnúť. Po 8 dňoch, keď som pri jednom, už rituálnom prezvonení chcela tú, tú, tú prerušiť, sa zrazu na druhej strane ozvalo: prosím, endokrinológia.

„Jeej, to som rada sestrička, že som sa konečne dovolala. Dobrý deň, mohla by som sa opýtať na výsledky?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Na výsledky až po jedenástej,“ povedala sestrička a zložila.

Neverila som vlastným ušiam.

Čoooo? No to snáď nie??? Haloooo!!! Halooo!!!

No viac, ako známe tu, tu, tu, som už z môjho mobilu nedostala.

Ale i tak mi hlas v telefóne dal nádej, že ambulancia je v prevádzke, že sestrička žije, a plná nádeje, že sa konečne dozviem nejaký ten údaj o vlastnej štítnej žľaze, som zavolala i po jedenástej.

I po dvanástej.

I po jednej.

A nič.

A odvtedy opäť volám. Každý deň.

Priznám, že som si na tento rituál už celkom zvykla. Vždy pred obedom, aspoň raz, dva rázy prezvoním číslo ambulancie, či sa náhodou neozve známy hlas: prosím, endokrinológia.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  949
  •  | 
  • Páči sa:  14 701x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu