reklama

Dávame Trnkovi naozaj dostatok času?

Ľudia sú netrpezliví. Ešte len pred pár mesiacmi sa potvrdilo prepojenie Trnku na Kočnera a už by sme chceli počuť jeho stanovisko. Vôbec si vo svojej sebeckosti neuvedomujeme, že na takéto čosi sa človek potrebuje pripraviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Už len zverejnené videá, ktoré poukazujú na inštaláciu skrytej kamery v kancelárii, či stretnutie s Počiatkom, vyvolávajú množstvo otázok, na ktoré si pán prokurátor musí najskôr odpovedať sám.

Je možné, že som si nainštaloval kameru naozaj ja?

Prečo som sa sám nakrúcal?

Ide naozaj o priestory mojej kancelárie?

Som na záberoch skutočne ja? Nemám v skutočnosti tmavšie vlasy? Je to moja košeľa? Mal som ja niekedy vôbec takú košeľu?

To nie je žiadne hrc-trc. Veď to bolo už dávno a pán Trnka si nemôže pamätať každú malichernosť, ktorá sa mu v živote udiala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán Trnka si nie je pravdepodobne istý, a preto si dáva na čas a správne sa pýta i na zdroj týchto nejasných dôkazov. Veď to, že je na nich on, neznamená, že je na nich on. Veď dnes je celkom jednoduché narafičiť priestory a najať si stážistov. Takýchto záberov môže ktokoľvek urobiť tisícky.

To, že v nejakej inej krajine, by Dobroslav Trnka už dávno sedel, nie je vôbec relevantná a taktná poznámka. Demokracia u nás je na oveľa vyššom stupni a poskytuje svojim zločincom a kriminálnikom také podmienky, aby sa vedeli zariadiť a brániť sa adekvátnym spôsobom. Čas je to najmenšie, čím im môže náš systém uľahčiť ich strastiplný život, a preto im ho dopriava plnými hrsťami. Presvedčiť sa o tom môže v súčasnosti napr. i pán Rusko, ktorý si vybavuje rehabilitáciu, zdravotné cvičenia a neskôr pravdepodobne i kúpele, aby si ešte pred nástupom do väzby dal do poriadku chrbticu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A preto, pán Trnka...

... nestresujte sa. Nikto vás nenaháňa. Pekne si doma v pokoji pozerajte dookola videa a porozmýšľajte, čo ďalej. Ak vás niečo bolí, choďte k doktorovi, možno vám tiež predpíše nejakú tú rehabilitáciu či kúpele. A keď sa vám zdá, že sa na vás neúmerne tlačí a že máte z toho nervy, vyprdnite sa tu na to a skúste pokoj hľadať napr. v Belize. Tam majú väčšie pochopenie.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 387x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu