reklama

Pýtala som sa ľudí v našej dzedzine, akú časť pani Studenkovej by chceli mať doma

V nedávnej relácii Neskoro večer s Petrom Marcinom Zdenka Studenková spomenula, že jej Branko začal športovať a že ju vyzval, aby ho prišla podporiť a aby sa s ním zúčastnila triatlonu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Zdenka to považovala za veľmi vtipné a na jeho otázku, či s ním pôjde, odpovedala:

„No ešte to tak. Do nejakej dzedziny. Vieš si predstaviť, že by som čakala v cieli na triatlone? JA? Šak by si ma rozobrali do domácností.“

A to ma zaujalo.

Pochádzam totiž z tej desaťtisícovej dzedziny, v ktorej sa konal spomínaný triatlon a kde už máme, pre informáciu pani Zdenky, zavedenú napríklad i elektrinu a dokonca i telefón. Takmer všetci obyvatelia z našej dzedziny sa za posledné roky scivilizovali, zbavili sa posledných zvyškov zvieracích pudov a návykov, správajú sa už celkom ako ľudia a i keď k nám z času načas zavítajú nejaké tie celebrity svetového významu, už sme sa naučili ich neobťažovať, neobchytkávať, nestrhávať im šatstvo a už vôbec nie ich rozoberať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale i tak ma zaujímalo, keby k takémuto čomusi prišlo vo vašom prípade (ľudské správanie môže byť naozaj nevyspytateľné v prípade takej hviezdy), akú časť z vás by moji spoluobčania chceli mať doma. Pýtala som sa mužov i žien, starých i mladých, solventných i biednych a musím vás sklamať, pani Zdenka. Nikto nič nechcel.

A to je pre vás veľmi dobrá správa.

Nemusíte sa báť a keď sa v tomto roku, kedy u nás prebehne už 34. ročník triatlonu, váš Branko rozhodne ísť opäť súťažiť (a veľmi sa na neho v našej dzedzine tešíme a fandíme mu), môžete ísť pokojne s ním. Vrátite sa domov, do veľkej Bratislavy, celkom iste vcelku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

https://www.youtube.com/watch?v=3UCH-jY8Pr4&t=815s

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 387x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu