reklama

My chceme Blahu! My chceme Blahu! My chceme Blahu!

Zatiaľ čo celý svet žije bojom proti vírusom, strana Smer sa sústredila na celkom inú prioritu: chce dostať Ľuboša Blahu na pozíciu predsedu ľudsko-právneho výboru NR SR. Nuž, zámer pekný, ale má chybu krásy: Ľuboša tam nechcú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Už štvrtýkrát neprešiel chudák hlasovaním, už štvrtýkrát ho vyhodili dverami a on tam vliezol oknom. Nezvolili ho. A to i napriek tomu, že sa sám predseda Smeru Fico za svojho straníka pekne prihováral, i napriek tomu, že niekoľkokrát zdôrazňoval, že tento človek nemá žiadne problémy, je inteligentný a sčítaný.

Také poníženie a pán Blaha predsa bojuje. A strana s ním.

Čo môže viesť Smer k tomu, aby takto vehementne trval na tejto jedinej nominácii? Čo môže viesť človeka, aby takto trpezlivo a s pokorou bojoval a nevzdával sa? Charakter? Túžba byť vzorom? Silný emočný vzťah k právam ľudu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaujímala ma motivácia poslanca Blahu, a tak som si (pravdepodobne posledný krát) klikla na jeho facebokové odkazy, že si pozriem jeho vyznania, prípadne vysvetlenia, prečo by predsedom výboru za ľudské práva mal byť práve on.

A čo som sa dočítala?

Vyznal sa hneď v prvej vete: „téma ľudsko-právneho výboru NR SR mi žily netrhá“. 

Prečítala som si túto vetu niekoľkokrát a priznám sa, že som sa zhrozila. Naozaj sa na jeden z najvyšších úradov v oblasti ľudských práv u nás takto pozerá jeho nádejný šéf?

Je možné, aby toto zverejnil bezproblémový, sčítaný a inteligentný človek?

So záujmom som čítala ďalej a dočítala som sa napr. to, že táto funkcia „obnáša kopu roboty a len pár desiatok eur ako príplatok k platu“ a že sa o tento post v parlamente nikto netrhá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž, Slováci, asi takto: ak na stoličku predsedu ľudsko-právneho výboru zasadne pán Ľuboš Blaha, naše práva budú naozaj v dobrých rukách.

Pozn. autorky:

Ak v minulosti funkcie predsedov rôznych výborov zastávalo viac takýchto bezproblémových, inteligentných a sčítaných straníkov, tak sa vôbec nečudujme, že sme tam, kde sme.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 387x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu