reklama

Vážení Pán premiér

Som velmi rád, že ste moj premiér. Splnili ste največí sen mojho života -zrušili ste školu. Už vác ako 7 mesiacov nechodým do školi a veľmi sa mi to páčí. Stávám asi o desátej, móžem byt v pižame kolko chcem, lebo naši nejsú doma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Tento rok už som deváták a vašou zásluhou už mám skoro polroka za sebou bez toho, aby som sa nejako viac stresovál. Vyučování cez internet ma baví. Večinou mám vypnutú kameru, lebo nechcem abi ma učitelka videla v pižame. Písemky a testy, čo nám posielajú robým (tu neviem aké í/ý sa píše, tak ak tam mám chibu sa nehnevajte) s rodičama, čo má velkú víhodu, lebo ked dostanem horšú známku, vina je na celom našom kolektíve.

Chcem vás touto cestou poprosyt, či byste neodkázali krízovému štábu, že toto je velmi dobré riešení a že by som bol velmy rád, kebi to zostalo aspon do monitorov. Tí nejako spravím s tatkom. Určite budú tento rok lachšie, aspon tak to všady píšú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už mám vypísané aj prihlášky na 2 stredné školi.

Ak sa podarý, šel by som na Gymnázyum, lebo potom chcem íst za doktora. Naši hovoria, že to pojde, ak zostanete premiérom ešte 4 roky a korona vydrží.

Tak vám ešte raz ďakujem za celú moju rodinu, držte sa a nepodlahnite tlakom toho ministra, čo nosí okuláre vzadu na hlave a chce školi otvorit ešte pred vánocamy. Aj mi sa držíme.

S pozdravom

Ján Koloman Drndúl mladší

P.S.

Ak mi odpíšete a ja vám nebudem dlhšie odpysovat, tak sa nenahnevajte. Idem dnes k doktorovi, lebo mám kryvú chrbticu a vraj sa my to za posledného pol roka zhoršilo. Nykdo nevie prečo. Asy to mám vrodené.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 387x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu