reklama

Zabudol vôl, že teľaťom bol, alebo keď sa opozíciou v koalícii stáva premiér

Smer ani Hlas nemusia hnúť ani len brvou a vláda nádejí a očakávaní sa nám rozpadá priamo pred očami. Na vine nie je ani korona, ani opatrenia, ani financie. Za kolapsom stojí EGO a nezvládnutá túžba po moci jediného človeka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (66)

Keď som vo februári tohto roku písala o Igorovi Matovičovi ako o možnom budúcom premiérovi (https://teplickova.blog.sme.sk/c/527126/matovic-premierom-jeho-temperament-hovori-ze-by-sme-sa-nenudili.html), ani som len netušila, že diagnostika jeho temperamentu a môj odhad jeho správania sa ako premiéra bude len slabým odvarom reality. To, čo predvádza Igor v priamom prenose dnes, presahuje všetky únosné medze. Slušnosti, rešpektu a akceptácie demokratických pravidiel našej krajiny.

Jeho vystupovanie, samovoľné subjektívne rozhodovanie, či verejné ponižovanie najbližších spolupracovníkov sa snaží skryť sa zodpovednosť a povinnosť chrániť ľudské životy, ale Slováci pomaličky precitajú a zisťujú, že to nie je o nich. Že je to o ňom. Jeho správanie sa už nie je len záležitosťou jeho temperamentu. Tento človek má naozaj problém a zdá sa, že my s ním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznám sa, že ako jeho nevolič som za dobu jeho vlády prešla 3 fázami vzťahu k nemu: najskôr som mu držala palce, neskôr som ho s úžasom sledovala a snažila sa pochopiť jeho stratégiu, dnes sa doslova modlím, aby odišiel. Nie preto, lebo sa omrzel. Preto, lebo škodí. Škodí tejto vláde a škodí Slovensku. I keď z pohľadu dejín budú 4 roky Matoviča len malou, takmer neviditeľnou bodkou na časovej ose, 4 roky v našich životoch sú dosť. Matovičova vláda dostala šancu dať Slovákom nádej a víziu lepšieho Slovenska. Má na to odborníkov, má na to zdroje a má na to čas. Jediné, čo nemá, je schopný predseda vlády.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ten istý Igor Matovič, ktorý bol podkladom pádu a politickej smrti Fica a Pellegriniho, ten istý Igor Matovič bude dôvodom ich znovuzrodenia. Škoda.

Pozn. autorky:

Na prípadnú otázku v diskusii, či chcem aby sa vrátil Fico, odpovedám vopred, že nechcem. Je mi len ľúto, že ambície a energia množstva šikovných odborníkov, ktorí vedú rezorty, alebo v nich pracujú, stroskotajú na samoľúbosti, náladách a nezvládnutom temperamente človeka, ktorý pôvodne sľuboval, že im i nám bude otvárať dvere.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 387x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu