reklama

A mám ju v rukách

Ešte teplú, priamo z tlačiarne. Má takmer 280 strán a obsahuje viac ako dve stovky krátkych fejtónov a reakcií (väčšinou humorne ladených) na politiku a politikov, ktorí nám tu od roku 2018 ukazujú, ako sa má a nemá žiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Kniha sa volá Na čo všetko sme už zabudli a je malou pripomienkou nielen mojich príspevkov na blogovisku SME, ale predovšetkým pripomienkou manierov a prešľapov našich (nielen) politických celebrít, ktoré nás v čase, o ktorom píšem, svojim správaním zabavili i poučili, a na ktoré by sme (i keď by sme niekedy veľmi chceli) nemali zabudnúť. Aspoň do budúcich volieb. Vsadila som na humor, iróniu a sarkazmus, čo oceňujete svojou priazňou pri čítaní mojich (a)politických reakcií už niekoľko rokov.

I keď som si myslela, že skončením predchádzajúcich vlád, už nebudem mať o čom písať a že táto knižka bude samorastom, mýlila som sa. Už dnes vznikajú základy pokračovania a zdá sa, že II. diel bude mať oveľa viac strán, ako diel I.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Knihu som vydala v malom náklade, dohodla som si distribúciu, ale pretože pociťujem vďaku i voči vám, čitateľom mojich blogov na SME, ponúkam ju za zvýhodnených podmienok najskôr vám. Možno sa vám bude hodiť do vašej knižnice a možno ako darček pre priateľov a známych. Pre zábavu i poučenie, pre večnú pamäť národa na časy, kedy politika bola hrou eg a my figúrkami. 

V prípade záujmu sa mi ozvite (verlitera@gmail.com), knihu vám pošlem.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  949
  •  | 
  • Páči sa:  14 692x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu