reklama

Ďalšia dobrá správa alebo Keď patríme k tým najlepším

Dnes na tlačovke nový minister financií oznámil radostnú zvesť: spotreba Slovákov v r. 2020 oproti r. 2019 nijak zvlášť nepoklesla. Slováci na rozdiel od obyvateľov iných krajín utrácali rovnako a dokonca ešte aj šetrili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

O čom to svedčí?

O tom, že naša vláda to robí dobre.

V západných krajinách bezprizorne lietali helikoptéry s peniazmi a sypali ich lárom fárom, kade-tade. A výsledok? Menšia spotreba domácností.

A u nás? Sveta žiť. Stačilo trochu adresnosti a skromnosti a spotreba domácností zostala na pôvodnej, vysokej úrovni. A ja tento optimistický výsledok môžem potvrdiť na vlastnom príklade.

V r. 2019 mi po odčítaní nákladov na bývanie a dopravu do zamestnania a späť zostalo vo vrecku z výplaty 158 eur mesačne. Za 120 eur som nakúpil stravu, toaletný papier, šampón, prach na pranie a Paralen, a za zvyšných 38 eur som sa každý mesiac vypravil do nákupného centra, kde som si kúpil nejaké tie topánky či bundu. (Je fakt, že raz do roka som sa urval z reťaze, vynechal som nákupné centrum, zašiel som si do čínského obchodu, a tam som utrácal hlava nehlava. Celých 38 eur som bol schopný rozhádzať na jeden šup: trenky, ponožky, papuče, uteráky - len to tak lietalo).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V r. 2020 mi po odčítaní nákladov na bývanie a dopravu do zamestnania a späť zostalo vo vrecku z výplaty 158 eur mesačne. Za 140 eur som nakúpil stravu, toaletný papier, šampón, prach na pranie, rúška, Paralen, vitamíny a lieky na COVID, a ušetrených 18 eur som odložil do doby, keď otvoria obchody s topánkami a oblečením.

Žiadny pokles životnej úrovne.

Žiadny pokles spotreby, dokonca si šetrím.

Touto cestou by som chcel poďakovať našej vláde za adresnú pomoc môjmu zamestnávateľovi a tým i za to, že moja spotreba domácnosti nepoklesla pod úroveň západných krajín. Som rád, že sme si to nepokazili, že si držíme svoju latku. Som rád, že ja i s mojou spotrebou sme mohli prispieť k tomuto peknému medzinárodnému výsledku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zdroj:

https://www.youtube.com/watch?v=ZJwcbW3FxEM

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  949
  •  | 
  • Páči sa:  14 692x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu