reklama

Prečo I. Matovič nečíta zmluvy (ani tie k Sputniku)? Je to dlhé

Sangvinici to majú s čítaním v živote ťažké. Ak to nie je niečo, čo ich baví a text je dlhší ako pár riadkov, je to nuda. Preto nedokážu (ak sa to nasilu nenaučia) čítať dlhé e-maily, svoju diplomovú prácu ani dôležité zmluvy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Ak by sa malý Igorko Matovič ocitol v mojej temperamentovej poradni a chcel by, aby som mu poradila s jeho kariérnym nasmerovaním, povedala by som mu napr. to, aby sa uberal niekde do šoubiznisu alebo do oblasti reklamy a obchodných zástupcov (dílerov). Jeho svet je o komunikácii a improvizácii, a tam, ak sa bude snažiť, môže preraziť a dosiahnuť veľmi pekných výsledkov. Ak by vyjadril želanie, stať sa účtovníkom, môj zhovievavý úsmev na tvári by mu naznačil, že ee. Ak by sa ma priamo opýtal: „A čo minister financií?“, z hrôzy, ktorú by videl v mojich očiach, by mu bolo jasné, že tudy cesta nevede. Poslať tohto človeka na miesto hlavného finančníka je to isté, ako ho posadiť do laboratória s ebolou alebo do jadrovej elektrárne ku gombíku s označením ŠTART.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Žiaľ, pán Matovič sa narodil pre iný druh činnosti.

A prečo je tam, kde je a jeho experimenty mu tak dlho prechádzajú?

Pretože je šikovný, má šťastie, okolo seba ľudí, ktorí sú ochotní ho ťahať, kryť a vysekávať z problémov (často z dôvodu svojho zisku a prospechu), a ľudí, ako my, ktorí to jemu i im tolerujú.

Prečo?

Je to herec.

Niekdy klame, niekedy sa usmeje, niekedy zahrá smutného.

Je to malý, milý nezbedník, ktorý nás svojim kukučom a komunikačnými zručnosťami vždy presvedčí, že to nie on, že to niekto druhý.

A my mu to zožerieme i s navijakom.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  956
  •  | 
  • Páči sa:  15 136x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu