reklama

Keď zlyhávajú lekári

„Ja som sa dala i s mužom zaočkovať hneď, ako to bolo možné. A dám aj deti, len čo sa to bude dať. Nechápem tých ľudí, čo sú proti očkovaniu,“ rozčuľovala sa mamička dvoch detí. „Mnohí ma absolútne sklamali a najviac naša doktorka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Viete, moje obidve deti na tom zdravotne nie sú príliš dobre. Už od narodenia. A tak som si vybrala tú najlepšiu detskú doktorku v okolí. Vždy mi pomohla, telefonovať som jej mohla vo dne v noci, ak som potrebovala, prišla v akúkoľvek nočnú hodinu a dokonca mojim deťom 2x zachránila život. Neskutočne múdra, vzdelaná, vždy som si ju vážila. Ja nechápem, čo sa ňou stalo. Prečo je proti očkovaniu? Ona je moje najväčšie životné sklamanie.“

Nuž, čo na to povedať...

Je doba sklamaní a i niektoré medicínske kapacity a špičky, doteraz absolútne bezproblémové, začínajú byť problémom. Čo ich k tomu vedie, nik nevie. Veď sú vzdelaní, titulov majú pred menom i za menom a aj tak sa nechajú zlákať na cestu konšpirácií a dezinformácií. Niektorí sú proti nariadeniam, niektorí dookola trepú neoverené nezmysly, ktoré sa dočítali v nejakých zahraničných publikáciách a niektorí sú dokonca proti plošnému očkovaniu. Vôbec im nevadí, že pre obhajobu svojich neuvážených názorov prichádzajú o dobré meno, pacientov a niektorí dokonca o svoje prestížne posty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dúfajme, že sa to čoskoro skončí a že i zblúdilí lekári prídu k rozumu.

Je totiž smutné, keď pre nejaký hlúpy názor zrazu nemôžete dôverovať niekomu, kto niekoľkokrát zachránil život vašim najbližším.

Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 390x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu