reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Věra Tepličková

Věra Tepličková

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  944
  •  | 
  • Páči sa:  14 387x

V prvom rade som manželka, mama a babička, ktorá nadovšetko miluje svoju úžasnú rodinu. Profesionálne som sociálna pedagogička a vychovávateľka s viac ako 26 ročnou pedagogickou praxou. Už viac ako 10 rokov sa venujem štúdiu ľudského temperamentu. Fascinuje ma pozorovať a študovať správanie ľudí, medziľudské vzťahy v rodinách, pátrať po príčinách problémov a hľadať možnosti ich riešenia. Mojim krédom je citát Marca Vitruvia Pollia: Rodičia majú dať deťom na cestu veľkú výbavu, ktorá by pri stroskotaní lode vyplávala spolu s nimi na hladinu. Zoznam autorových rubrík:  LampáreňS politikmi netancujem.Výchova a vzdelávanie inak.Keď už nič, tak rýmy...Zo života ...Maličkosti z temperamentovej poradne...NezaradenéSúkromné

reklama

Zo života ...

Krátke víkendové zamyslenie sa alebo Keď to ide inde, prečo nie u nás?

Věra Tepličková

Krátke víkendové zamyslenie sa alebo Keď to ide inde, prečo nie u nás?

Jeden z obchodných reťazcov v Česku sa rozhodol, že svojim náročným zákazníkom dopraje viac domáceho. Podarilo sa.

  • 23. jún 2023
  • Páči sa: 14x
  • Prečítané: 866x
  • 7
Malá spomienka na Prahu...

Věra Tepličková

Malá spomienka na Prahu...

... s veľkým odkazom.

  • 6. jún 2023
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 396x
  • 0
Kávu si osladím... ale kedy, to je vo hviezdach

Věra Tepličková

Kávu si osladím... ale kedy, to je vo hviezdach

Pokazila sa mi rýchlovarná kanvica. Nuž, doslúžila, treba kúpiť novú. A pretože som človek odvážny, tak že skúsim online

  • 20. apr 2023
  • Páči sa: 15x
  • Prečítané: 666x
  • 4
Ako som cestovala vlakom

Věra Tepličková

Ako som cestovala vlakom

Kto necestoval vlakom smer Bratislava-Košice v piatok poobede, nevie, o čom je život.

  • 3. dec 2022
  • Páči sa: 138x
  • Prečítané: 16 404x
  • 108
"Nenávidíš viac Rusov alebo neočkovaných dezolátov?"

Věra Tepličková

"Nenávidíš viac Rusov alebo neočkovaných dezolátov?"

ozvalo sa z detského ihriska a mne sa podlomili kolená. Otázka hodná výsledku spoločenského diania v praxi.

  • 26. mar 2022
  • Páči sa: 12x
  • Prečítané: 2 372x
  • 25
reklama
Niekedy je vedieť dať rovnako ťažké ako vedieť vziať

Věra Tepličková

Niekedy je vedieť dať rovnako ťažké ako vedieť vziať

Písal sa rok 1989, bolo tesne pre Vianocami a s manželom sme sa rozhodli uvidieť na vlastné oči Viedeň.

  • 11. mar 2022
  • Páči sa: 23x
  • Prečítané: 558x
  • 2
2 roky s COVIDom mojimi očami...

Věra Tepličková

2 roky s COVIDom mojimi očami...

Sme na začiatku 3. roka života s COVIDOM a mnohí z nás začínajú rekapitulovať. Čo nám toto obdobie dalo? Čo nám vzalo?

  • 22. jan 2022
  • Páči sa: 25x
  • Prečítané: 1 424x
  • 9
Vianoce bez detí a vnukov? Žiadny problém, hovorí  deväť babičiek z desiatich

Věra Tepličková

Vianoce bez detí a vnukov? Žiadny problém, hovorí deväť babičiek z desiatich

Profesor Krčméry odporúča, aby sa seniori cez sviatky nestretávali s nezaočkovanými a neodporúča ani malé deti.

  • 14. dec 2021
  • Páči sa: 17x
  • Prečítané: 2 602x
  • 13
Kto ešte nebol vinný, nech sa obráti na súdruha Žinčicu

Věra Tepličková

Kto ešte nebol vinný, nech sa obráti na súdruha Žinčicu

S príchodom Covidu na naše územie sme sa stali všetci vinníkmi. Obhajovať sa síce môžeme, ale prd je nám to platné.

  • 2. dec 2021
  • Páči sa: 14x
  • Prečítané: 1 583x
  • 41
Keď zlyhávajú lekári

Věra Tepličková

Keď zlyhávajú lekári

„Ja som sa dala i s mužom zaočkovať hneď, ako to bolo možné. A dám aj deti, len čo sa to bude dať. Nechápem tých ľudí, čo sú proti očkovaniu,“ rozčuľovala sa mamička dvoch detí. „Mnohí ma absolútne sklamali a najviac naša doktorka

  • 27. júl 2021
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 2 444x
  • 24
reklama
Vyberme si: ovce alebo barany?

Věra Tepličková

Vyberme si: ovce alebo barany?

Včera sa mi chválila sestra žijúca v Kanade, že od budúceho týždňa sa u nich budú uvoľňovať protipandemické opatrenia. „Čoo?“ začudovala som sa: „veď u nás na Slovensku pozitivita, hospitalizácie i smrtnosť stále rastú!“

  • 11. feb 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 651x
  • 13
Dievčence, ženy, kolegyne!

Věra Tepličková

Dievčence, ženy, kolegyne!

Dnešným dňom sme opäť bližšie k človečej dokonalosti. Pápež oficiálne povolil ženám, aby počas omše mohli slúžiť ako miništrantky. Na kňazské povolanie sme vraj ešte nedozreli, ale miništrovať už môžeme.

  • 11. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 613x
  • 23
Vy ešte stále rozmýšľate podľa starých štandardov? Je čas sa nad sebou zamyslieť

Věra Tepličková

Vy ešte stále rozmýšľate podľa starých štandardov? Je čas sa nad sebou zamyslieť

V Anglicku sa vianočnou reprízou Pomády spustila vlna odporu a časť divákov iniciovala výzvu tento kultový muzikál zakázať. Vraj nespĺňa štandardy, je sexistický a nie je tam vyvážené zastúpenie Afroameričanov, Aziatov a gejov.

  • 5. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 345x
  • 33
Aleluja... očkovanie

Věra Tepličková

Aleluja... očkovanie

Už je to tu. Konečne sa striekačka, ihla a trochu spásonosnej tekutiny dostali i k nám. Škoda, že neprišli trochu skôr a vo väčšom množstve, v niektorých rodinách by možno tento set zaujal čestné miesto pod vianočným stromčekom.

  • 29. dec 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 948x
  • 7
Fact or Fiction v slovenskej verzii

Věra Tepličková

Fact or Fiction v slovenskej verzii

V dnešnom príspevku sa po vzore populárneho mysteriózneho amerického seriálu budem pýtať: Fakt alebo výmysel? Mohlo sa u nás na Slovensku v týchto dňoch niečo takéto stať? Dnešná séria bude z oblasti zdravotníctva.

  • 21. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 969x
  • 2
reklama
Zázrak, velebnosti, alebo o nadprirodzených javoch v mojom bruchu

Věra Tepličková

Zázrak, velebnosti, alebo o nadprirodzených javoch v mojom bruchu

Pred 15 rokmi som navštívila lekára s bolesťou brucha. To, čo som sa dozvedela ma k smrti vydesilo: „Pani Tepličková, v žlčníku máte polypy. Je to nebezpečné, pretože tieto sa ľúbia zvrhnúť na rakovinu. Žlčník musí okamžite von.

  • 21. aug 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 362x
  • 4
V havarijnom stave (jemne šteklivý fejtón k nedeľnej kávičke)

Věra Tepličková

V havarijnom stave (jemne šteklivý fejtón k nedeľnej kávičke)

Dnes máme so ženou výročie.Vraj guľaté a niečo by sa patrilo darovať. Rozhodol som sa teda ísť do okresného mesta do zlatníctva, kúpiť jej niečo na krk či ruku a večer ju pozvať na večeru. No a potom ...možno ... po dlhšom čase..

  • 16. aug 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 303x
  • 27
Hádanka na tento deň: Čo som to našla v chladničke?

Věra Tepličková

Hádanka na tento deň: Čo som to našla v chladničke?

Robila som poriadok v chladničke a v rohu zastrčený som našla zabudnutý starý tvaroh. Hanba, nehanba, stalo sa. Teda... malo to obal ako tvaroh, zvrchu sa to tvárilo ako tvaroh a dokonca si pamätám, že som to ako tvaroh kupovala.

  • 5. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 421x
  • 17
Máte život pod psa alebo pod človeka?

Věra Tepličková

Máte život pod psa alebo pod človeka?

Už týždeň ležím v posteli a je mi ťažko. Bolí ma žalúdok a stále vraciam. Obvodný lekár mi z krvných testov vydedukoval, že som zdravý a nič mi nie je, ale pre pokoj duše sa mám vraj objednať na gastro. Dostal som termín 14. júla.

  • 23. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 41
Prichádza čas manipulácií a tlaku

Věra Tepličková

Prichádza čas manipulácií a tlaku

Obdobie pandémie sme, zdá sa, úspešne prekonali. Ekonomika je na kolenách a štát, mestá, obce a firmy sa potrebujú pozviechať. Pomoc však nechodí, stále nechodí, a tak prvé, čo je po ruke, sú peňaženky obyčajných ľudí.

  • 30. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 932x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu